استاااااد چوبین تو تکی ................... استاد خیلی با نمکی !!!
با شعرهای الکی ....................... به اینو اون میپلکی!
استاد دلنوازم ....................... ای استاد ممتازم
وقتایی دیر میایی.................... نمیدونم کجایی
شاید مشغله داری !!!
به هر حاااااااااال استادم
چه بیاییی چه نیاییی ...................... جدی میگم ,خداییییییی
عزیز دل مایییی .......................... تو تااااااج سر مایی
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
با چهره ای نورانییی ....................... این چهره ی مبااارک
همیشه من میگویم ...................... به به!!! عجب تابانی!!!!!!
بدون ترسو بی باک........................ کشیدی سر به افلاک
کسی به خوبیه تو ........................ ندیده ام در این خاک
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
کلاس بی کینه؟؟ ........................... رویااااااای من اییییینه
کلاس بی کیییینه ........................ کلاس چووووبیییینه
خوشی کلاس ما فقط از چوبینه ................. خوشی بدون چوبین حرفی دروغییینه
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
بی تو من خرااااااااااابم ..................... در رنجو عذاااااااااابم
با بودنت ای استاااااااد ........................ لحظه لحظه شااااادم
راستی اگه چوبین نبود چی میییشد؟؟...........خنده ای در کااار نبووود چی میشد ؟؟
تو لحظه لحظه های دانشگاهی.................... چوبین اگه یار نبود چی مییییشد؟؟
.................................................................................................................................
(تخلص)
طوفان به این دانشکده .................... به عشق تو سر میزنه
برای دیدنت چوووووبین ....................... دلم به هر در میزنه
(شعری بود از استاد طوفان حقیر...... به استااااااد چوبین کبیر)
=== ===
همکلاسیهای گلم: (منتظر پیشنهادها ,انتقادات و نظراتتون هستم).
نریمان(استاد طوفان)