در همین حسرت که یک شب راکنارت، مانده ام

در همان پس کوچه ها در انتظارت مانده ام

کوچه اما انتهایش بی کسی بن بست اوست

کوچه ای از بی کسی را بیقرارت مانده ام

مثل دردی مبهم از بیدار بودن خسته ام

در بلنداهای یلدا خسته، زارت مانده ام

در همان یلدا مرا تا صبح،دل زد فال عشق

فال آمد خسته ای از این که یارت مانده ام

فــــــــال تا آمد مرا گفتی که دیگر،مرده دل

وز همان جا تا به امشب، داغدارت مانده ام

خوب می دانم قماری بیش این دنیا نـبود

من ولی در حسرت بُردی،خمارت مانده ام

سرد می آید به چشم مست من چشمت و باز

از همین یلدا به عشق آن بهارت مانده ام./

 

سلام دوستای گلم الهی که دلتون شاد ولباتون خندون باشه چند شبه دیگه به

 

طولانی ترین شب می رسیم . بچه هابیاید از خاطراته شب های یلدای سالای پیشمون

 

بگیم . بگم آخرین کارتون تو پاییزکه چندشب دیگه تموم میشه چیه ؟؟؟؟

 

         الهی به همتون خوش بگذره .

                                                                زهرا