این همه تخم محبت در دلاتون کاشتیم .......... در مقابل از شماها چشم یاری داشتیم

این همه خوشحال بودیم بهربهبودکلاس.......... درنهایت خودغلط بودآنچه ما پنداشتیم

-------------------------------------------------------------------------------

    دوستانی کینه تووووز ................... دشمنانی دوست پیش


       این همه ناباوری ..................... در عمق جانم کرده ریشه

حرکات ناپسندو بی دلیل بعضیا .................. می بماند در دل من تا همیشه

-------------------------------------------------------------------------------

گر کسی صحبت کند بادیگری ......................... یقینابادیدبدبش مینگری!!!

این همه با اینواون ماتااااااختیم ....................... در نهایت,دوستان باهرکه ساختیم باختیم

                       ((با هرکه ساختیم باختیم)).


هیییییچ انتظاری ازکسی ندارم!!!!! واین نشان دهنده ی قدرت من نیست!!!!!

          مساله,خستگی از اعتمادهای شکسته است!!!!!!!

(تقدیم به بعضیاکه نه فرهنگ درست حرف زدنودارن,نه فرهنگ درست رفتار کردن با دیگرانو)      

                                                                           (طوفان)