شعر
این همه تخم محبت در دلاتون کاشتیم .......... در مقابل از شماها چشم یاری داشتیم
این همه خوشحال بودیم بهربهبودکلاس.......... درنهایت خودغلط بودآنچه ما پنداشتیم
-------------------------------------------------------------------------------
دوستانی کینه تووووز ................... دشمنانی دوست پیش
این همه ناباوری ..................... در عمق جانم کرده ریشه
حرکات ناپسندو بی دلیل بعضیا .................. می بماند در دل من تا همیشه
-------------------------------------------------------------------------------
گر کسی صحبت کند بادیگری ......................... یقینابادیدبدبش مینگری!!!
این همه با اینواون ماتااااااختیم ....................... در نهایت,دوستان باهرکه ساختیم باختیم
((با هرکه ساختیم باختیم)).
هیییییچ انتظاری ازکسی ندارم!!!!! واین نشان دهنده ی قدرت من نیست!!!!!
مساله,خستگی از اعتمادهای شکسته است!!!!!!!
(تقدیم به بعضیاکه نه فرهنگ درست حرف زدنودارن,نه فرهنگ درست رفتار کردن با دیگرانو)
(طوفان)
بجه های فقه و مبانی حقوق دانشگاه شهید چمران اهواز